Saturday, June 5, 2010

Arnab!

kiki sesat do.

Fifi xD
Bobo xD

abang aku agak serius nak menternak arnab , and bila da dapat anak, tunggu besar, jual . haha, aku pun cam tak caya. so tadi dia pegi shah alam dengan aku, sebab dia beli arnab melalui internet (mudah.com.my). 3 arnab angora , termasuk makanan 1 guni and mangkuk . berbaloi kan? RM250 only! haha. grr, tengok gmba nampak kecik. tengok2 bila datang umah owner tu besar rupenye. pergh, owner dia form 2 au. aku ingatkan ok la,haha . pastu tengok2 kecik dari aku.tapi dia nampak tegap.haha. abg die ,pergh, masyuk :p pakai spek. haha. aku baru prasan aku suka laki yang pakai spek :p entahla. :p hmm, mesti korang terbayang2 camna kan rupa diorang? okei,mari kita usha ..sesat do, satu gamba bawah yang len smua kat atas.hahha.


sekali pandang nampak cam anjing.. so gandakan lah pandangan korang yer.

yang betina tuh akak aku namakan dia chelsea, LOL . then abg aku kata "abeh yang tu arsenal?" . yang jantan pulak sekor tompok2 hitam tu nama dia fifi . :p yang sekor lagi nama dia bobo. ak bagi nama dia bobo sbb belakang dia bulu dia gugur sikit so nampak cam BOtak :p hahaha. sian dia, tapi kalau nak lagi cute lagi panggil bubu :p hahaha . gigi dia masalah do, sebelah patah kot, entah kenapa :O takpe2, aku still syg dia :'(

No comments:

Post a Comment