Saturday, July 10, 2010

Suprise!

Selepas solat asar, ismawati panggil ak pergi tandas . "Fit jom gi tandas aku sakit perut la.." . " Lah asal kau tak ajak farhana? kau kan selalu dengan dia.." . "Dia busy. jom lahh.... pls" . Ak pun ikot lah. sambil ondaway pergi tandas,sembang2 la . dah smpai ke destinasi yg dituju, dia pun masuk.
punya lah lama dia duduk dalam tu.
"weh isma kau buat ape dalam tuu ? lama nya..." . "kejap la .." . Hish die ni betul2 ke saje nak sakitkan hati aku? haihh . haha. pastu bunyi flush, dia keluar. betul2 kan tudung pulak.serius lama. then kiteorang pun kuar la, nak pergi balik kelas 1f. pstu dia kata,skit perut lagi,nak pergi tandas balik . erghh . lagi sekali dia masuk tandas tu, ak pun tunggu kat luar. then tibe2 farhana datang, "weh isma cepat lah dah siap" . pastu bile farhana cakap camtu,isma terus flush.

Bila dah siap, kiteorang pun jalan la, naik tangga, pastu bile dah nak smpai dekat2 ngan kelas, ismawati kate " weh fit ko boleh tlong tak,tutup mata,pls" . "buat ape?taknaklah.nanti tak nampak jalan la.." . "ala fit pls pls pls," . "taknakkkkk!" pstu die yang tolong tutupkan mata aku smbil bawak ke kelas. aku cam nampak skit2 cikgu kat situ, pstu, bile farhana dah sruh bukak mata, aku pusing belakang , dan ...... HAPPY BIRTHDAY!

Aku pun macam, terkejut, + terharu,tak sangka diorang buat mcm ni dekat aku ;') diorang smua beratur sederet depan pintu kelas, aku jalan tengah2, so diorang cam..gelak2 smua ada. haha . ape lagi? nangisla! tangisan terharula,haha . pastu aida menjerit jerit , "sape yang nak makan kek , sila beratur!" . pstu cikgu suh aku potong,ak pun potong la smbil cikgu tangkap gmbar.hehe . menarik bukan? eceh :p pastu ade air float smua. memang terharu la en. ak nangis, pstu terus peluk budak budak perempuan satu satu,including budak cina. diorang macam terkejut, haha. takpe, tu tanda penghargaan en? :p then, dak2 cina tu amek kek sapu kat muka ak, pstu ak cam wow, terus amek kek , celek2 kat muka org laen :p budak laki takdala,diorang men belon, haha. then lepas dah main2 tuh,bdak kelas lain lak masok . buat macam rumah sendiri konon,haha.

Cawan kertas yang tak habis digunakan tu smua budak amik , then diorang conteng2 . pastu kasi kat aku. macam2 lah ada, happy brthday fitrie, dah tua, bahsa cina pun ada! hoho :p

No comments:

Post a Comment