Sunday, May 2, 2010

New blogspot

Heyyy , this is the new blogspot of mine . The old one , ada lagi . Butt , nak tukar angin katekan . :P if you want to check out my old blog , here it is --> http://ceritafitrie.blogspot.com .
Okayy , today is a new day , new month . Well not today but yesterday LOL . this month , ak akan menduduki peperiksaan pertengahan tahun! OH GREAT! cepat masa berlalu ! Ingat lagi time orientasi SMKWM kann . sekarang , bulan 5 sudah! okay . impian aku , nak pegi MRSM . tapi , bukan rezeki akuhh , so aku just school kat sini je la . hurmm , 2 minggu lepas , sudah tangkap gambar kelas . haha , bermacam-macam gaya kiteorang buat! ade yang peace , ade yang pelok kawan , ade yang tunjuk budak tu busuk , ade yg poyo . haha . well , biasalah . budak budak katakan :D && yang paling sedih nyee , guru kelas kiteorang dah tukar :'( cikgu zunaidah ! now , cik aik ling . ohhh , ak memang tak kisah , but .. entahlah! Ak perasan , bila masuk smk ni , bermacam ragam masalah yang menimpa aku . haiyaaa , baik stay saja duduk kat skwangsa jaya tuh . URHGHHGHGHG . but aku rasa aku boleh selesaikan masalah ni dengan iman! yeah! iman! :D

No comments:

Post a Comment