Sunday, May 9, 2010

Hari ibu

Terkedu sebentar . Masa berlalu begitu cepat sekali .


Hari ini merupakan hari yang istimewa buat ku . HARI IBU . Ak dah order bunga ros lagi dekat sekolah , tapi , nak bagi dekat siapa? Tidak mengapa, yang berlalu , biarlah berlalu . Biarlah ibu aku hidup di syurga itu dengan baik, dan semoga Allah S.W.T akan kabulkan permintaan aku . Semoga ibu aku dengar doa aku :)
Kebelakangan ini , kawan2 ku sering berbual tentang ibu mereka . aku pun ape , dengar jelah . Walaupun agak terasa . tapi diorang tak tau kot , so tak mengapala . Humm , aku cuma nak cakap , jage la mak bapak korang tuh . Jangan la menyesal cam aku . teringat lak aku dekat iklan dalam radio ERA tuh . yang mak die cakap kat ayah die pasal anak die x jenguk die kat kampung T_T

No comments:

Post a Comment