Sunday, May 30, 2010

Outing :p




Aku pun tak tau ape sebenarnye tujuan nak outing ni. maybe saje saje kot . haha , planning lebih2 , konon ramai orang datang , padahal 3 orang je datang . termasuk akuh ah . haha . ktorg mule2 pi tgv dulu, beli tiket . tengok cerita prince of persia ah kan . haha . then , singgah a&w sat , makan waffle , minum ape tah name air tu ann . soo nina tangkap la gambar.. gambar kat atas au. haha . gamba bawah ni gamba bopren aku :p


http://www.videogamesblogger.com/wp-content/uploads/2009/07/prince-of-persia-movie-dastan-poster.jpg

PRINCE OF PERSIAL :P

haha. gamba cam sakai, so x ya nak tekan2 , kang aku karate ang :p lepas makan smua uh, singgah la beli famous amos. MMMM aroma nye memang .. perghhh. die pun da kate "free smells" .terbaekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.haha.ok,lps da beli . dorang kate nak singgah karoke.aku pun cam erm x nak ah . tapi aku ikut je la dorang. x nyanyi pun . so agak membazir la pegi an . tapi bukan duit aku , lol . so aku x kesah sgt la. setelah 30 minit berlalu , pegi la wayang uh . tengok, hero dia baik punya :p








No comments:

Post a Comment